Näitä toimitusehtoja sovelletaan tilattaessa Nappikauppa Punahilkan verkkokaupasta. Toimitusehdot ovat voimassa toistaiseksi.
Tilaus- ja toimitusehdot on päivitetty viimeksi 31.8.2024
Tilausohjeet
Tuotteet tilataan lisäämällä tuotteet ostoskoriin, täyttämällä tilaajatiedot ja maksamalla ostokset verkkopankissa. Ostoskori näyttää tilauksen kokonaissumman, sisältäen toimituskulut. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 25,5%. Ostoskori myös tarkistaa tuotteiden varastotilanteen tilausprosessin aikana. Kun tilaus on valmis maksettavaksi, siirrytään maksamissivulle.
Käytössä on Paytrail-verkkomaksu, joka tarjoaa yleisimpien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet. Maksun jälkeen on tärkeää palata takaisin pankin linkin kautta verkkokauppaan, jotta tilaus kirjautuu maksetuksi. Tilauksesta lähtee samalla tilausvahvistus asiakkaan sähköpostiin. Kun pankista on palattu takaisin verkkokauppaan, tilaus kirjautuu verkkokauppaan maksetuksi, ja tilaus on valmis.
Mikäli olet rekisteröitynyt kanta-asiakkaaksi, niin muistathan kirjautua sisään viimeistään ennen siirtymistä maksamissivulle. Näin tilauksesi kirjautuu asiakastilillesi, ja pääset seuraamaan tilauksen käsittelyvaiheita kirjautumalla verkkokauppaamme.
Maksutavat
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Laskulle tilaaminen
Yritysasiakkaat
Paytrail tarjoaa yrittäjille erilaisia lasku- ja osamaksutapoja. Käytössä on OP Lasku, OP Tililuotto, Walley ja Alisa Yrityslasku.
Valitse maksusivulla Paytrail, jonka alta löytyvät nämä vaihtoehdot.
Kunnat, kaupungit, yhdistykset jne. (ei yrityksille eikä yksityishenkilöille)
Verkkokauppamme oma laskuvaihtoehto on tarkoitettu vain yhteisöille, kunnille, kaupungeille, valtionlaitoksille, yhdistyksille ja säätiöille (ei yrityksille, eikä yksityishenkilöille). Laskutuslisä on 3.50 €. Yritysten/yksityishenkilöiden laskut muutamme automaattisesti ennakkolaskuiksi ja pidämme tavaraa varattuna max. 2 viikkoa, jonka jälkeen maksamatta jääneet tilaukset katsotaan peruuntuneiksi.
Yritys- / tukkuasiakkaiden lisäehdot
Nappikauppa Punahilkka ei vastaa tuotteen aiheuttamasta välittömästä tai välillisestä vahingosta tai tulon menetyksestä. Korvausvastuu on maksimissaan tuotteen hinta vähennettynä käyttöhyödyllä.
Yritysasiakkailla (tukkumyyntiasiakkaat) ei ole tilauksen peruutus- ja tuotteiden palautusoikeutta. Tämä ehto koskee erillisillä tukkuhinnoilla tehtäviä kauppoja (yleensä isommista eristä). Tukkuhinnat eivät ole näkyvillä verkkokaupassa.
Nappikauppa Punahilkka ei ole velvollinen täyttämään tuotteiden toimituksia koskevaa sopimusta, jos se kohtaa ylivoimaisen esteen, jota se ei voi kohtuudella ohittaa. Nappikauppa Punahilkka ei ole velvollinen korvaamaan asiakkaalle ylivoimaisesta esteestä aiheutuvaa vahinkoa, kustannusta tai tulonmenetystä. Nappikauppa Punahilkka on ylivoimaisen esteen sattuessa oikeutettu purkamaan sopimuksen.
Valmiit tukkupakkaukset saattavat sisältää pienen määrän kakkoslaatuisia tuotteita (yleensä noin 1-2%). Tämä katsotaan tuotteen ominaisuudeksi tukkuhintaisessa tukkupakkauksessa, eikä näitä tällöin koske palautusoikeus. Jos viallisia tuotteita on enemmän kuin 1-2%, niin silloin voidaan sopia vaihdosta tai palautuksesta viallisten osalta.
Tehdessään tilauksen yritys-/tukkumyyntiasiakas hyväksyy täysin Nappikauppa Punahilkan tilaus- ja toimitusehdot, eikä asiakkaan mahdollisesti käyttämiä omia hankinta-/sopimusehtoja noudateta niiden ollessa ristiriidassa Nappikauppa Punahilkan tilaus- ja toimitusehtojen kanssa.
Toimitustavat
Economy-kirje tai paketti (+3.60 €)
Postitus Economy-kirjeenä, Pikkupakettina tai Postipakettina edullisemman mukaan. Economy on vastaanottajalla pääsääntöisesti neljänteen työpäivään mennessä (n. 2-21 päivää) lähettämisestä. Toimitusaika n. 3-24 työpäivää.
Matkahuolto -paketti (+5.95 €)
Kuljetus Matkahuollon Lähellä- tai XSS -pakettina. Toivomuksen noutopisteestä voi ilmoittaa toimitustavan valitsemisen yhteydessä. Paketti on noudettavissa pääsääntöisesti kolmanteen työpäivään mennessä (1-3 päivää) postituksesta. Toimitusaika n. 2-6 työpäivää.
Pikkupaketti tai Postipaketti (+6.40 €)
Postitus Pikkupakettina tai Postipakettina edullisemman mukaan. Pikkupaketti on vastaanottajalla pääsääntöisesti kolmanteen arkipäivään mennessä (1-3 päivää) postituksesta. Pikkupaketti sisältää lähetystunnuksen ja se jaetaan perusjakelun mukana postilaatikkoon tai postiluukkuun. Toimitusaika n. 2-6 työpäivää.
Postipaketti (+8.40 €)
Postitus Postipakettina. Toivomuksen Postin noutopisteestä voi ilmoittaa toimitustavan valitsemisen yhteydessä. Paketti on noudettavissa pääsääntöisesti kolmanteen työpäivään mennessä (1-3 päivää) postituksesta. Toimitusaika n. 2-6 työpäivää.
Posti – Express-paketti (+14.95 €)
Postitus Postin Express-pakettina (kotiinkuljetus). Paketti kuljetaan vastaanottajalle pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä postituksesta. Toimitusaika 2-4 työpäivää.
Postitustarjous (+0.00 €)
Ilmainen toimitus yli 80 euron tilauksiin. Voit valita tämän vaihtoehdon, jos tilauksen tuotteet ovat yhteensä yli 80 euroa.
Nouto Notkolantie (+0.00 €)
Nouto Nappikauppa Punahilkan toimipisteestä.
Täydennystilaus (+0.00 €)
Täydennys käsittelyssä olevaan tilaukseen ilman toimituskuluja. Klo 16 jälkeen tehtyjä tilauksia voi täydentää seuraavaan aamuun klo 07 asti. Tämän jälkeen kysy postitustilannetta kauppiaalta!
Käsittely- ja toimitusajat
Tilauksen käsittelyaika on yleensä 1-3 arkipäivää tilaushetkestä. Siten toimitusajaksi muodostuu yleensä noin 2-6 työpäivää maksuhetkestä lukien. Kirjelähetysten toimitusajat voivat olla huomattavasti pitempiä kirjepostissa ilmenneiden jakeluongelmien vuoksi.
Toimitusrajoitukset
Tilauksia toimitetaan vain Suomeen!
Palautukset ja vaihdot
Tuotteilla on lainmukainen 14 vrk:n palautusoikeus. Huomioithan, että määrämittaan (asiakkaan tilauksen mukaisesti) leikatut kankaat ovat kuitenkin tuotteita, joilla ei ole kuluttajasuojalain mukaan vaihto- tai palautusoikeutta. Jos kyseessä on virheellinen tuote, niin vaihto- ja palautusoikeus koskee toki myös määrämittaan leikattuja kankaita!
Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja käyttämätön. Palautukseen tulee liittää mukaan kuitti (tilausvahvistus) sekä tilinumero. Palautettaessa koko tilaus, asiakkaalle korvataan tilauksen summa toimituskuluineen, sekä palautuspostikulut edullisimman vaihtoehdon mukaan.
Osapalautuksissa korvataan palautetun tuotteen hinta, sekä palautuspostikulut edullisimman vaihtoehdon mukaan. Huom. Postiennakolla lähetettyjä palautuksia ei lunasteta! Rahat pyritään palauttamaan asiakkaan tilille, kun tuote on palautunut ja todettu myyntikuntoiseksi. Sovithan palautuksesta etukäteen esim. sähköpostitse!
Väärä, rikkinäinen tai puuttuva tuote
Tarkistathan tilauksen pakkausvirheiden varalta. Jos havaitset huomautettavaa, otathan yhteyttä esim. sähköpostilla, niin korjaamme tilanteen.
Selvät hintavirheet
Nappikauppa Punahilkka pidättää oikeuden tilauksen perumiseen selvien hintavirheiden osalta. Esim. jos tuotteen hinta on 0.00 € tai tuotteen hinnassa on selkeä virhe, esim. desimaalivirhe.
Ehtojen muuttaminen
Nappikauppa Punahilkka voi muuttaa tilaus- ja toimitusehtoja milloin tahansa. Viimeisimmät tilaus- ja toimitusehdot löydät aina tältä sivulta.
Mahdolliset riitatilanteet
Pyrimme välttämään kaikkia riitatilanteita viimeiseen saakka. 🙂 Mahdolliset ratkaisemattomat riitatilanteet käsitellään Pohjois-Karjalan käräjäoikeudessa Joensuussa.